Translate

1. března 2011

Háček sem, háček tam a čepičku si udělám .... pro Sany

Tak Vás milé dámy opět zdravím. 

U nás opět vysvitlo slunce a tak ten den je hned krásnější. Už se nemůžeme dočkat jara. 
Včera mě dokonce holčiny prosily, zda si mohou jít hrát na písek. No, na hraní v písku je tedy ještě chladno. 

A protože nezahálím, tak Vám chci ukázat moji čepičku pro Sany. Samozřejmě se vrhnám hned na další pro Vanessku. Tak snad se Vám bude alespoň trochu líbit. 

Krásný slunečný den všem 
přeje 

Sabrina




7 komentářů:

  1. Sabrinko, je parádní! A všechno budeš dělat dvojmo, že :o)
    Pohodový den, zdravím tebe i slečny.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli,

    mě to ani nevadí, hlavně, že jsou princezny sokojené a líbí se jim to. Opakování je matka moudrosti. chiiii

    Krásný večer
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj ,take jsem to takove měla 2holčičky a2kluky, .Budou jak 2 fialky to bude krása Sabrinko,snad je uvidíme ?Pěkný večer-DAJA.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabri, teda háčkování ti jde jedna báseň, čepička je bezkonkurenční! A představ si, že u nás je to naprosto stejné :o)) já už kávičku a oběd z písku a kamínků letos ochutnala :o)) Mějte se prima, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Dájo ahoj,
    děkuji za milá slůvka. Ta druhá čepička bude smetanová. Zas úplně stejný být nemusí.
    Krásný den

    Ahoj Marti,

    moc děkuji. Jsem ráda, že se Ti čepička líbí.
    No a o tom písku - no ještě se bráním. Jezdíme plavat, tak nechci aby jsme byly zas nemocný.
    Ještě je to zrádný.
    Ale jsem ráda, že to není jen u nás.

    Krásný den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  6. Hi,
    Thanks for your compliment. When I look at your work I am also impressed.

    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.