Translate

15. února 2011

Malé šitíčkování

Milé dámy, 

měla jsem chvilku a tak jsem trénovala a učila se šít. 

Myslela jsem, že si ty ryby, ptáčky a další věci vystavím. 
Opak je pravdou - už jsou rozebrané - holčiny si je vzaly. Přiznám se, že mě to těší. Oni si je nosí všude s sebou. 
A stále vymýšlý, co dalšího bych jim mohla ušít. 

Krásný den všem 
Sabrina




6 komentářů:

  1. Krásné šitíčkovaní! Taky začínám,takže vím,co dá takové srdíčko ,a v mém případě hlavně ptáček, začátečnici práce.:-)))

    Krásný den!
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Andrey.
    Srdíčko mě zatím dělá problém - ty obloučky - to je jízda. Ale mooooooc mě to baví.
    Jen ten čas je velký nepřítel.

    Krásný týden
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. Sabrinko, to je nádhera! Ty barvy, hotové jaro!
    Musím se smát tomu, co si nasala...to je jízda...báječně vyjádřené!
    Pohodový den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Sabrinko, myslím, že děti jsou ti nejlepší kritici, a když se líbí jim, není co řešit. Mě se líbí taky moc a jak píše Hela, ty barvičky krásně jemné, jarní. Hezký den
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Sabrinko u Vás je to koukám krásně jarní..... a hlavně vždycky , když nakouknu na tvůj blog tak si říkám, no co jsem si to sem dneska dala, že o tom vůbec nevím , jen protože mám stejné pozadí :-)) tak mě to mate... krásný den tobě i holčičkám ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata všechny Vás moc zdravím a děkuji za krásné a pochvalné komentíky.

    Heli - jinak to ani nazvat nešlo. Jedu pomalu, aby se to co nejvíce podobalo obloučku a vlastně zkouším, co si mohu k tý látce a stroji dovolit.

    Marcellinko - děti jsou opravdu nejlepší kritici. Oni jsou z toho nadšené a já spokojená.

    Ditůůů - u nás jarně. Já se na JARO mooooc těším. I když zima má také své kouzlo.

    Krásný den všem
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.