Translate

6. února 2011

Desatero manželských přikázání pro pány .... cca přes 100 lety

Milé dámy, tentokrát posílám něco pro pobavení.

Krásný večer 
Sabrina

5 komentářů:

  1. ... ahojaaaaaaaaaa, no to je legrace hned po rádnu, se vším souhlasím :o))))))))))
    ... jsem se pobavila, chiiiiiii, děkuji :o)
    ... Sabrí omylem jsem vymazala nový příspěvek na blogu a musela zadat znovu, tedy zmizely i komentáře ... tak se omlouvám :o)
    ... to asi to sluníííííškooooooooooo :o)
    ... u nás tedy pěkně pere už od rána :o)))
    ... papa, krásný den vám všem

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda,

    jsem ráda, že jsi se pobavila. My se pobavily včera - a říkala jsem si, že to sem musím dát také.

    Že jsi omylem smázla příspěvek i s komentíkama vůbec nevadí. Vždyť nejde o život.
    Mě se stejně Tvoji zajdové vyfešákovaný líbí.

    Pa pá a krásný den
    S.

    OdpovědětVymazat
  3. Sabrinko, to je parádní příspěvěk! Moc si mě pobavila...zvláště některé body zrealizovat by bylo hodně pikantní...
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Heli,

    jsem ráda, že jsem pobavila. Je potřeba se někdy zasmát.

    Krásný den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.