Translate

7. února 2011

Od maminky pro Sany - jedna hačkovaná kabelka

Tak tuhle kabelečku si přála moje 5 letá dcerka - barvičky si vybrala sama.

Krásný den všem
Sabrina 




10 komentářů:

  1. Šikulka, barvy jsou super a maminka ji pěkně udělala ....

    OdpovědětVymazat
  2. Sabrinko kabelička se ti opravdu moc povedla.. malá bude určitě moc spokojená.. krásný den Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Sabrinko, ta tedy je! Paráda! Předpokládám, že už děláš druhou pro menší princeznu :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, jsi šikulka, pěkná barevná kombinace a co se šitíčka týče- je bezvadné. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy všechny Vás moc zdravím.

    Děkuji za milé a krásné komentíky. Ani nevíte jak mě to těší.

    Heli - druhou kabelku pro menší princeznu tentokrát nedělám. Už vymýšlím, zase něco jiného.

    Krásné dny Vám všem
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabri,
    děkuji za návštěvu mého blogu.
    Zírám, jak jsi šikovná a všestranně nadaná!
    Budu se sem ráda vracet.
    Martina ze Světničky

    OdpovědětVymazat
  7. Marti děkuji za krásný komentář - normálně se tu červenám. Jsou tu ale šikovnější děvčata než jsem já.

    Krásný den a také se budu ráda vracet.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  8. Taštička je úžasná, mě samotné by se taková moc líbila na léto!!! A obdivuji celé tvé háčkování, je překrásné!!! :))
    Pěkné dny plné sluníčka. Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Ajko,

    moc děkuji. Jsem ráda, že se ti mé háčkování líbí. Však koketuji s myšlenkou, udělat si jí na léto pro sebe.

    Není problém se domluvit a můžu ti něco vytvořit.

    Krásný den plný slunce
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.