Translate

22. listopadu 2010

Tvoření podle časopisu Dekor

Milé dámy,

tak jsem se pustila do vánočního tvoření. Je toho spousta, co bych chtěla udělat, jen ten čas je značně proti mě.

Musím napsat, že je k tomu zapotřebí, trochu lepší nářadí, jinak je to práce zdlouhavá a pro ruce velmi nebezpečná. 

Korpus je dělaný z slabé dřevotřísky, slepené. Kolečka jsou řezaná nejprve mnou. Ale pak se smiloval manžel. Když viděl, jak se s tím mořím - prostě to dodělal. Já slepila tavnou pistolí. Další co dlouho trvalo bylo ucho - to jsem nedříve vyřízla a pak pílníčkem pěkně pilovala. Celkem to zabralo 2 celá odpoledne. Možná Vám to půjde rychleji.

Krásný týden všem přeje 
Sabrina

6 komentářů:

  1. Milá Sabrinko, naštěstí máme ty svoje chlapy, že! Taky si vždycky něco vymyslím, a pak...
    Povedlo se vám to ale báječně a ty mandarinky voní až sem.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tento košíček mě v Dekoru také zaujal a Tobě se povedl opravdu krásně! Ale věřím, že to nebyla jednouchá práce.
    Pohodový den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Haha mne to rozhodne rychleji nepujde:) Ja zvladnu maximalne napichat hrebicek do tech pomerancu. Manzel se zapojuje nulove a tak zustanu u tech pomenrancu:)
    Nicmene Tobe sklanim poklonu.
    Hezky vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. košíček je nááádhernej, ten nemá chybu!! šikulka!!

    OdpovědětVymazat
  5. Heli zdravím,

    no kdyby jsi mě viděla s jakým nadšením jsem to šla dělat. No a když to nešlo tak jak bych chtěla, tak se nejdřív smál. On je zlatičko - tak pak mě s těmi kolečky pomohl.
    Je pravda, že se dlouho do ničeho s řezánám asi pouštět nebudu.

    Krásný den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata zdravím,

    Jani a Jani a Moniko, moc děkuji za krásný komentář u mne na blogu.

    Krásný den přeje
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.