Translate

10. března 2011

Keramické panenky



Milé dámy, tyto panenky asi spustě z Vás nemusím představovat. 
Jsou všemy obdivované a hodně žádané.
Nám dělají doma radost už od ledna. 
Přiznám se, že když jsem je viděla poprvé, tak to byla Láska na první pohled. 
Líbí se i mým princeznám. Dokonce si je rozdělily a každý den je chodí pusinkovat.
Krásný den 
Sabrina



Posted by Picasa

15 komentářů:

  1. ani sa nedivim...su uzasne...tie ocka....:)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě ty "očka" mě dostaly.

    Krásný den a děkuji za návštěvu.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. ... a víš že já je poznala až teprve nedávno a také z nějakého blogu. Jsou krásné a naprosto chápu, že musíte mít dvě :o))
    Velké pozdravení pro Tebe i holčičky. Martina

    OdpovědětVymazat
  4. ... jo jooooooooooo, s kdo to zavinil? :o)
    ... jsou krásné, aby taky nééééééééééé :o)
    ... zdravíme a pusy posíláme :o)

    Vlaďka a Maxíííííííííííííííík

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojda má milá,

    no kdoooo? Hádej a můžeš jednouuuuuu.
    Jen obživnout. Úchvatná práce.

    Pa páááá a pusu pohlazení Maxíkovi.

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  6. Sabríku,
    panenky jsou mi dobře známé! Také mám dvě doma už pěkně dlouho a pořád se na ně nemůžu vynadívat!! Jsou úžasné! Přeji, ať Ti dělají dlouho radost.
    Já mám teď holky doma, mají prázdniny, takže jsme v plné sestavě a užíváme si konečně jarního počasí!
    Měj se krásně
    pusu holčičkám!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  7. Sabrino, prisla jsem podekovat za navstevu na mem blogu a nasla tady takovou krasu. Panenky jsem zatim neznala, prozradite kde jsou k dostatni? Dekuji a preji krasny a slunecny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj,
    naozaj sú úplne nádherné....Už som ich síce niekde kútikom očka zazrela, ale až teraz som im venovala plnú pozornosť...sú krásne a veľmi by ma potešilo, keby si prezradila odkiaľ sú....
    Krásny dník prajem
    Janka Slniečková

    OdpovědětVymazat
  9. Janka zdravím,

    děkuji za krásný komentík. Prosím písni mě na email. Já ti pošlu info zpět.

    Krásný den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  10. Vsadím se, že autorka těchto nádherných víl by jistě velmi ocenila, kdyby zde byl odkaz na její web, či jiný kontakt. :-)
    je to paní R.Korečková? nebo se pletu?

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný den Sabrino, mohla bych poprosit o info, kde tyto úžasné panenky sehnat. Moc moc děkuji. Věra (andrsve@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Humeny - není to paní R. Korečková. Je to úžasná dáme, která má tolik zakázek, že není potřeba uvádět její web nebo kontakt veřejně.

    Věro zdravím,

    Kontakt posílám na email.
    Krásný a pohodový večer.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  13. Sabrino,
    právě jsem objevila Váš blog :-)
    Panenky jsou krásné, už jsem je zahlédla i jinde, ale kontakt na úžasnou dámu mi stále chybí :-(
    Podělíte se ? ;-)
    Ilona.Drtinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono,

      děkuji za návštěvu na mém blogu. Po dlouhé době jsem objevila Váš komentář. Kontak písnu na email.

      Krásné dny přeje

      Sabrina

      Vymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.