Translate

21. března 2011

Domácí chléb

Krásné dobré ráno milé dámy. 

Je první jarní den a u nás svítí slunko. Ale i přesto slunko je venku zima. 

Máme rádi dobrý chléb - a tak již nějaký pátek vlastníme domácí pekárnu. Je to velmi dobrý pomocník. 
Pekárnu nejčastěji využíváme k pečení chleba. 
Zavařování v domácí pekárně mě až tak nechytlo. Prostě není nad klasiku.


Tak to je on " chlebík " s oblíbeným máslem a ještě milujeme úplně to obyčejné máslo, které musí stát chvilku na stole, aby se dalo krájet a mazat. 

Přeji Vám dobrou chuť. 

Krásný den 



Vaše Sabrina

4 komentáře:

  1. Ahoj Sabrino..jj, není nad domácí chlebík.. také v pekárně nejvíc peču chleba a navíc jsem si ji oblíbila i díky přípravě kynutého těsta, které neumím, pekárna ho za mě zvládá na jedničku :o))
    hezké jaro. Katie

    OdpovědětVymazat
  2. Sabrinko, voní až sem!
    Pohodové jaro, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Sabri,
    já tedy pekárnu nemám, ale čerstvý chleba miluju. Jen tak s máslem a pažitkou ze zahrádky!! Úplně jsi mi udělala chutě :o)
    Ten tvůj vypadá úžasně!
    Pěkné jarní dny Tobě i holčičkám
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Vás zdravím, Katie, Helenko a Lucko.

    Děkuji za milá slůvka.
    Luci chleba s tím obyčejným máslem a tou pažitkou je naprostá dobrota a u nás často takhle na jaře dělaní.

    Všem přeji krásné a slunné dny.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.