Translate

12. října 2010

Vytoužený wellnes víkendík

Tento víkend bude po opravdu dlouhé době patřit jen a jen mě. Je to dárek k narozeninám od mého manžela. Tímto mu ze srdce děkuji. On ví, po čem mé srdce touží. 


Přiznám se, že na jednu stranu se moc těším. Ale na druhou stranu mě bude chybět rodina. 
Jsme stále spolu a tak si to bez nich neumím ani představit.  

Jelikož obě má děvčátka byla nemocná a konečně se nám podařilo zvítězit nad bacily. Tak to prostě bude po čtrnácti dnech zasloužený víkend.  Pomalu se tu  připravuji, uklízím a balím a samozřejmě ještě navařím.    Chiii     Aby jim náhodou něco nechybělo. 


Vybraly jsme si Lázně Poděbrady - intenzivní regenerační pobyt. 
Těším se na medovou masáž a na masáž "Magic hot stone" a samozřejmě na spoustu další procedur. 
Jaké to bylo a jak moc jsem omládla Vám napíšu až se vrátím. 

Krásný zbytek týdne a hodně sluníčka 

Vám všem  přeje Sabrina





5 komentářů:

  1. Tak ti přeji KOČKO všechno nejlepší a lázně si pořádně a v klidu užij! Neboj, holčičky taťku zvládnou ;o))))!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Sabrinko tak si to krásně užij, fakt ti to přeju ale taky trochu závidím :-))) hned bych jela s tebou. Máš hodného muže , že vybral tak krásný dárek. Také ti přejeme všechno nejlepší. ♥♥♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Sabrinko, pěkně si dárek užij! A tu rozpolcenou mateřskou duši znám :o). Nic si z toho nedělej, to má asi každá máma.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabrino, užij si víkend dle svých představ. V sobotu jsme shodou okolností Poděbrady projížděli a říkala jsem manželovi, vysaď mě tady a až pojedete zpátky vyzvedněte mě, já si zatím dám nějakou proceduru. No a tobě se splní celý relaxační víkend.
    Přeji krásné dny a hlavně ty víkendové, Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy,

    moc Vám všem děkuji za krásné komentáře a blahopřání k narozeninám.
    Víkend byl suprovýýýýý. Víc se rozepíšu v příspěvku. A samozřejmě vložím nějakou fotečku.

    Krásný týden milé dámy
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.