Translate

21. října 2010

Jak bylo - aneb víkend v Poděbradech

Vítejte na malé FOTO prohlídce z výletu.

Milé dámy, 

odpočinkový víkend v Poděbradech byl naprosto úchvatný. Vše se vydařilo na jedničku a já si náramně odpočinula. 

 

S kamarádkou jsme si vybraly Lázeňský hotel Park a udělaly jsme dobře. 

Co mne dostalo?  Masáže - masáž "hot stones" je bombastická. Přirovnala bych jí k něčemu, co se sem nehodí psát. Chii ...)))) Dál je úžasná masáž pod názvem Lomi - Lomi. Je trochu drsnější  - terapeutka Vás masíruje dlaněmi a lokty.Tu také doporučuji.
Pokud chcete povzbudit, prokrvit a být neskutečně vitální - tak doporučuji "suchou uhličitou koupel". Tohle funguje na 100% - vím na vlastní kůži. 



A co mne ještě potěšilo? Vedle hotelu byl obchůdek s GG s drobnostmi z Francie .......  



Byla to nádhera a velký relax.  
 Určitě vyzkoušejte.

Krásný podzim 
S. 

7 komentářů:

  1. Sabrinko, jsem moc ráda, že se ti víkend vydařil. Ono není špatné, občas takhle vypadnout a vypnout. Poděbrady mám moc ráda, jezdím se tak čas od času projít, po městě i do parku.
    krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, tak Ty jsi se měla takhle báááječně, no to je paráda. Po Tvém popisu úžasných masáží bych taky okamžitě zaujala polohu v leže a nechala se masírovat :o))
    Poděbrady nemáme daleko, naposledy jsem tam byla pár dní před porodem Barunky na obědě a na procházce po kolonádě - je tam krásně. A obchůdek - jůůů :o)
    Tak jsi si bezvadně odpočinula viď, to Ti moc přeji a zdravím Tě Sabri.

    OdpovědětVymazat
  3. Sabri, to muselo být krásné podle toho jak to popisuješ, a fotečky jsi udělala úžasné.....
    Krásný víkend Dita

    OdpovědětVymazat
  4. To musel být opravdu nádherný odpočinkový víkend, taky bych takový někdy potřebovala, odpočinout si od běžných denních věcí.
    Ať ti dlouho vydrží načerpané síly a přeji hezký a neméně pohodový tento víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabri,to musela být paráda takový relax:o)fotečky jsou nádherné a obchůdek GG by mě taky moc potěšil:o)Hezký večer.Karin

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko zdravím,
    jak jsem měla strach z toho víkendu, tak to bylo nádherný. Poprvé po dlouhé době od rodiny.
    A já si to užila a odpočinula si. Doma to zvládly také suprově.

    Krásný den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, Dito, Jitů, Karin, moc Vás milé dámy zdravím.
    Děkuji za komentář a návštěvu.
    Opravdu Vám to všem doporučuji. Ani jsem nevěřila, jak jsou ty masáže a procedury prospěšné. A jak pojedu domů nabitá energii.

    Krásný týden vám všem
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.