Translate

23. března 2010

. . . . . PODĚKOVÁNÍ

*** Chtěla bych PODĚKOVAT svojí mamce, že mě naučila mít ráda staré věci a že jsem nevylečitelný romantik. A vůbec, že ši vážím drobných i velkých radostí, které život přináší.

*** Dál bych chtěla PODĚKOVAT Martince - že je, taková, jaká je a že má velké srdíčko a duši. Že bere život, jak přichází. Má úžásně šikovné ruce - já jsem se zamilovala do jejích vitráží. Které byly jeden čas jejím koníčkem i povoláním. http://hladivasklicka.blogspot.com/ *** Další PODĚKOVÁNÍ je pro Vlaďěnku. Díky ní vznikl tento blog. Abych se mohla kochat jejíma krásnýma fotečkama, andělkama a srdíčkama ....
Její výtvory jsou pohlazení po duši. A samozřejmě se před ní klaním i jako člověkem. Jednou bych jí ráda poznala osobně.
http://harcovnice.blogspot.com/

Díky těmto úžasným ženám jsem zjistila, že je tu spouta lidiček, které mají podobné zájmy a myšlení. Jsou pro mne velkou inspirací.
Abych se přiznala, vůbec by mě nenapadlo, že někdy budu mít blog a budu do něj přispívat.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milou návštěvu.