Translate

18. března 2010

Andělka - od úžasné Vladííí





Vladěnko, VELKÉ DÍKY za tu úžasnou andělku. Dělá nám radost v kuchyni. Ještě nemá svoje místečko - pracuji na speciální poličce. K andělce ještě přibyl krásný puntikatý kufřík. A tak se moc těším, až to bude definitivně hotové a vystavené. LA LALA LALA - A DNES JE NAPROSTO ÚŽASNÉ SLUNCE a teplo. Voní to jarem.

A přiznám se - MOC SE TĚŠÍM NA DALŠÍ..... Andělku

AŽ TO BUDEŠ ČÍST, TAK SE BUDEŠ SMÁT A NEBO TĚ ZAS DORAZÍM ????? NO, UVIDÍME. Nechám se překvapit. Co pak napíšeš. Už jsem přišla na to, koho mě připomínáš.

Jsi taková ANDĚLKOVÁ BLANKA MATRAGI - PRECIZNÍ PRÁCE A CO KUS Z TVÉ RUČKY TO ORIGINÁL.

1 komentář:

  1. ... ahooooooooooooj, chiiiiii, tak to jsi mě dostala, Blanka Matragi, hele ženo budeš se smát, ale já jí znám osobně ... chiiiiiiiiiii ... část mé rodiny žije v Libanonu a Blanka takýýýýýýýýýýý, Čehuni tam drží při sobě :o)... tak když tam zavítáme, většinou se potkáme ... Jinak, ženooooooooooo, narovnej prosím té chuděrce andělské ten pravý culíčééééééééééék, je tam drátek, tak ho dáš krásně do jaké polohy chceš, asi se to po cestě nějak "samo" upravilo ... chiiiiiiiii :o)

    Jinak moc mooooooooooooc děkuji za krásné slovíčka a vůbec za všechnooooooooooo ...

    Je mi tady krásně, lépe než na "embéčku" chiiiiiiiiiii, dneska jsem zaslechla tento výraz od jedné kamarádky, přezdívka MMB, a směju se ještě teď ... chiiiiiiii ... rozhodně ho začnu používat, protože legace musí přece být ... juhuhuhůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.