Translate

30. září 2010

Ocenění

Milé dámy a virtuální přítelkyně, dostala jsem trojnásobné ocenění. 


Od Vladěnky, Pet a Ditušky

Chtěla bych jim moc poděkovat. Ani nevíte dámy, jakou radost mi to udělalo. A od Vladěnky je těch ocenění celá spousta. Což je pocta obrovská a zavazující. 

Tyto dámy jsou pro mne velkou inspirací - pro jejich krásné blogy, pro jejich kreativní myšlení - a výtvory . Protože jsou jaké jsou, berou ŽIVOT  takový jaký je - a že někdy není vůbec jednoduchý. Protože mají srdíčko na pravém místě.

Pravidla pro udělení jsou:

1) Poděkovat osobě,která vám ocenění věnovala
2) Umístit logo na svých stránkách
3) Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenění věnovala
4) Napsat o sobě 7 věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní
5) Nominovat 7 tvůrčích blogů
6) Dát odkazy na vámi nominované blogy
7) Napsat na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování

Vzhledem k tomu, že jsem se tu odhalila vcelku nedávno, tak o sobě psát nebudu. Průběžně na sebe vždy něco prozradím. 

Těch blogů, kam ráda chodím na návštěvu je velká spousta. Také velká spousta již ocenění dostala a já bych se jen opakovala. Tak tady jsou další blogy, které ráda navštěvuji a také si ho zaslouží. 

Kde je mě mile a jsou mému srdci blízké.


Krásný večer či den a ještě jednou DĚKUJI
Vaše Sabrina

4 komentáře:

  1. Sabrinko, moc gratuluji!
    Užij si pěkný víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sabrinkoooo, děkuji za nominaci :o))všimla jsem si až dnes... holkííííííííí já su tak ščasnááááááááá...Eliška

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Heli,

    a děkuji za gratulaci.

    Eliško, však si ocenění zasloužíteeeee.

    Přeji krásný den
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  4. Sabrinka, srdečne gratulujem k oceneniu a zároveň veľmi pekne ďakujem za nomináciu - priznám sa, že som to naozaj nečakala a o to viac si to vážim. Nie som síce "blogger stále visiaci na sieti", preto som si aj Vašu pozornosť všimla neskôr než možno býva zvykom, veľmi sa však teším :-)))
    Ešte raz ďakujem!
    Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.