Translate

14. května 2010

Besídka ve školce

Milé dámy.    

I já jsem se dočkala a ve středu jsme měli ve školce Besídku ke Dni matek. 
Moc jsem se těšila a měla jsem opravdu na co. Představení bylo nááádhernééééé. Děti nám zazpívali, zatancovali a nakonec nám předali dáreček. Byla jsem dojatá a měla slzy na krajíčku. Pro Sany to byla první besídka. Jinak většinu různých akcí promarodila. 

Trochu Vás pobavím. V šatně měli výstavku na nástěnce "Jak znají maminku". 

Milé dámy zasmála jsem se, ale zároveň jsem se i zamyslela. Dítka si všímají opravdu všeho - je to neuvěřitelné. A z těch odpovědí to bylo vidět. Jejich pohled na svět je prostě úžasný. 





9 komentářů:

  1. Ahojky Sabrinko, to musela být parádní besídka, už se na nějakou naší také děsně těším, tu poslední vánoční taktéž Terezka promarodila :o( Krásná princeznička a vaše svatební fotka je super. Pohled na maminku je skvělý - myslím, že u nás mi byl hodně podobný :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti,

    děkuji za komentík. Besídka byla nádherná. Pro mě to byla také premiera. Takže jsem byla ve středu plná zážitků. No a pak když jsem si přečetla, že můj koníček je "uklízení" tak to jsem si v tý šatně doslova sedla. Musela jsem se smát a zároveň jsem přemýšlela, jestli furt uklízím.

    Jinak u nás jsou v blízkosti dvě poutě. Tak pokud počasí bude trochu lepší, tak vyrazíme.

    Krásný víkend
    S.
    S.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Sabrino je to moc roztomilé!!! Moje děti jsou už dospělé ale všechna přáníčka ze školky mám napořád schovaná:))
    Krásný večer a víkend
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  4. FLEURETTE, děkuji za návštěvu.

    Taky si to schovávám. Už jsem založila takový šanonek a tm vše ukládám.

    Krásný víkend a teším se na další Vaše fotečky.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  5. To musela být krásná besídka:o)A máte pravdu děti vše vidí a všímají si věcí nad kterými se musíme pousmát.Pěkný den.Karin

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Sabri, tak jak bylo na pouti - teda doufám, že počasí u vás přálo. U nás celý víkend zima, ale bez deště :o)
    Jinak prosím mrkni na můj blog - dovolila jsem si Tě poslat do hry :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný den Karin a Marti.

    Děkuji za komentík.
    Marti, na pouť jsme vyrazili jen na chvilku. V pláštěnkách a zimních bundách. A Sany bylo líto, že nemůže na kolotoč. Bylo by to o zdraví.

    Krásný týden a děkuji za poslání do hry.
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sabri,
    krásné svatební foto.
    Besídka musela být úžasná .
    I u nás měla Danielka krásnou besídku a dojatá jsem byla stejně:-))
    Souhlasím s tebou ,že pohled dětí na svět je prostě úžasný.
    krásný den P.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Petro,

    děkuji za krásný komentík.
    Od svatby je to už nějaký pátek, ale pro mě to byl jeden z nejhezčích dnů v mém životě. Připadala jsem si jak princezna.

    A děti - ty jsou nejlepší pozorovatelé.

    Krásný den Tobě i dětem
    přeje
    Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milou návštěvu.